Strategii didactice centrate pe elev pentru promovarea unui climat relaţional de încredere, solidaritate şi respect la elevii din învăţământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
582 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 06:42
SM ISO690:2012
CARA, Angela, COJUSNEANU , Ana. Strategii didactice centrate pe elev pentru promovarea unui climat relaţional de încredere, solidaritate şi respect la elevii din învăţământul primar. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 450-455. ISBN 978-9975-48-156-4 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale"
1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019

Strategii didactice centrate pe elev pentru promovarea unui climat relaţional de încredere, solidaritate şi respect la elevii din învăţământul primar


Pag. 450-455

Cara Angela1, Cojusneanu Ana2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Liceul Teoretic cu profil de arte "Nicolae Sulac", Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

The article describes student-centered teaching strategies for promotion of a climate of respect, trust, support and solidarity for learners in primary school.