Articolul precedent |
Articolul urmator |
554 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-27 13:54 |
SM ISO690:2012 COŞCODAN, Diana, MOŞANU-ŞUPAC, Lora. Repercusiunile stresului asupra stării emoţionale şi minutului individual la adolescenţi. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 192-195. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 192-195 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reflects the correlation between emotional status of adolescents and during of individual minute. It found that most students have a high level of anxiety and a lack of depression in the state of comfort. In the emotional stress the number of children increases with greater anxiety. Value of the individual minute depends on anxiety and depression. It is lower at children with increased anxiety. |
||||||
|