Articolul precedent |
Articolul urmator |
573 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 17:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (59) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 . Analiza abordării psihologice a gândirii critice la elevii claselor primare . In: Integrare prin cercetare si inovare.: Științe sociale, 7-8 noiembrie 2019, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, Vol.1, SS, pp. 77-79. ISBN 978-9975-149-50-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrare prin cercetare si inovare. Vol.1, SS, 2019 |
||||||
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare" Chișinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3 | ||||||
Pag. 77-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Balercă, V.</creatorName> <affiliation>Liceul Tehnologic Petricani, Neamț , România</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Guţu, Z.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Analiza abordării psihologice a gândirii critice la elevii claselor primare </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-149-50-1</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.3.015.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>