Articolul precedent |
Articolul urmator |
547 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-09 20:01 |
SM ISO690:2012 VARZARI, Elena. Reprezentarea socială a clientului în viziunea angajaților. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe socioumanistice, 6 august 2015, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2015, Vol.2, SSU, pp. 58-60. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova Vol.2, SSU, 2015 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova." Chișinău, Moldova, 6 august 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 58-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La recherche présente les éléments composantes de la représentation sociale du client aux employés des marques autochtones „Din inimă”. Le travail constitu un support utile pour les psychologues organistionnels, pour les gestionnaire des ressources humaines etc. |
||||||
|