Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-17 13:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.942 (8) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4067) |
Psihologie (3512) |
![]() COJOCARI-LUCHIAN, Snejana. Influența sindromului arderii profesionale asupra motivației dezvoltării profesionale. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2018, nr. 2(8), pp. 67-81. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(8) / 2018 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.942 | ||||||
Pag. 67-81 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Autorul definește termenul burnout, sindromul arderii profesionale, propune sugestii de profilaxie a înlăturării sindromului arderii profesionale a cadrelor didactice, prezintă rolul motivației în dezvoltarea profesională a cadrelor didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie sindromul arderii profesionale, Burnout, motivaţie, burning sindrome, burnout, motivation |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Cojocari-Luchian, S.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Influența sindromului arderii profesionale asupra motivației dezvoltării profesionale</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>2345-1866</relatedIdentifier> <subjects> <subject>sindromul arderii profesionale</subject> <subject>Burnout</subject> <subject>motivaţie</subject> <subject>burning sindrome</subject> <subject>burnout</subject> <subject>motivation</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.015.3+159.942</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018-12-31</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Autorul definește termenul burnout, sindromul arderii profesionale, propune sugestii de profilaxie a înlăturării sindromului arderii profesionale a cadrelor didactice, prezintă rolul motivației în dezvoltarea profesională a cadrelor didactice.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The author defines the term burning syndrome, presents the models of the professional burning syndrome, presents the role motivation in the professional development.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>