Articolul precedent |
Articolul urmator |
933 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-09 20:47 |
SM ISO690:2012 DANIEL-SHAMA, Einas. Physical activity and its impact upon children with disabilities. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul II, pp. 206-209. ISBN 978-9975-76-134-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul II, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 206-209 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul articolului de mai jos este de a reflecta rolul activităţilor fizice pentru copiii cu nevoi speciale şi dificultăţile cu care se confruntă ei la orele incluzive de educaţie fizică din cadrul şcolii publice. |
||||||
Cuvinte-cheie educație fizică, copii cu dizabilităţi, competența profesională a profesorului, atitudini, incluziune |
||||||
|