Dentifying the correlation between reading, writing and linguistic competences
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
607 0
SM ISO690:2012
SHTRAL, Niva. Dentifying the correlation between reading, writing and linguistic competences. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul II, pp. 197-206. ISBN 978-9975-76-134-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul II, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

Dentifying the correlation between reading, writing and linguistic competences


Pag. 197-206

Shtral Niva
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 17 octombrie 2019


Rezumat

Articolul Identificarea corelației dintre citire, scris și competență lingvistică relevă rolul modelului Hive în dezvoltarea scrisului. Cercetarea confirmă existența corelației dintre cele trei aspecte dat fiind faptul că toate au funcție communicativă.

Cuvinte-cheie
citirea, scrisul, competenţă lingvistică, profeor, elevi etc.