Articolul precedent |
Articolul urmator |
607 0 |
SM ISO690:2012 SHTRAL, Niva. Dentifying the correlation between reading, writing and linguistic competences. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul II, pp. 197-206. ISBN 978-9975-76-134-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul II, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 197-206 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul Identificarea corelației dintre citire, scris și competență lingvistică relevă rolul modelului Hive în dezvoltarea scrisului. Cercetarea confirmă existența corelației dintre cele trei aspecte dat fiind faptul că toate au funcție communicativă. |
||||||
Cuvinte-cheie citirea, scrisul, competenţă lingvistică, profeor, elevi etc. |
||||||
|