Articolul precedent |
Articolul urmator |
824 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-07 08:37 |
SM ISO690:2012 KAKOON, Katy. The connection between teacher’s body language and student's level of motivation. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 311-315. ISBN 978-9975-76-133-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul I, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 311-315 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul Relația dintre limbajul nonverbal al profesorului și nivelul de motivație al elevilor abordează particularitățile limbajului corpului, în general, și două dintre cele mai importante aspecte ale sale- spațiul personal și tonul vocii, caracteristice cadrului didactic, în particular, subliniind rolul lor în formarea motivației de învățare a elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, profesor, elevi, limbaj nonverbal, motivație etc. |
||||||
|