Rolul problemelor matematice în formarea capacităţilor intelectuale ale elevilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
870 17
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-22 20:52
SM ISO690:2012
LUPU, Ilie. Rolul problemelor matematice în formarea capacităţilor intelectuale ale elevilor. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 16-19. ISBN 978-9975-76-133-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul I, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

Rolul problemelor matematice în formarea capacităţilor intelectuale ale elevilor


Pag. 16-19

Lupu Ilie
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2019


Rezumat

Rezolvarea de probleme și creativitatea reprezintă culmi ale performanței cognitive. Învățarea prin rezolvarea de probleme este o variantă a euristicii, o modalitate de aplicare a teoriei învățării prin descoperire care contribuie la formarea capacităților intelectuale ale elevilor. Orientarea procesului instructiv-educativ pe formarea de capacități intelectuale, moduri de gîndire, strategii cognitive, prin metode de instruire activ-participative

Cuvinte-cheie
capacităţi intelectuale, valenţe formative, strategii cognitive, activitate matematică, creativitate, performanţă cognitivă, descoperire, strategii algoritmice, proces psihologic, gîndire, memorie, activitate mintală, invenţie, situaţie-problemă