Articolul precedent |
Articolul urmator |
870 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-22 20:52 |
SM ISO690:2012 LUPU, Ilie. Rolul problemelor matematice în formarea capacităţilor intelectuale ale elevilor. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 16-19. ISBN 978-9975-76-133-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul I, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 16-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Rezolvarea de probleme și creativitatea reprezintă culmi ale performanței cognitive. Învățarea prin rezolvarea de probleme este o variantă a euristicii, o modalitate de aplicare a teoriei învățării prin descoperire care contribuie la formarea capacităților intelectuale ale elevilor. Orientarea procesului instructiv-educativ pe formarea de capacități intelectuale, moduri de gîndire, strategii cognitive, prin metode de instruire activ-participative |
||||||
Cuvinte-cheie capacităţi intelectuale, valenţe formative, strategii cognitive, activitate matematică, creativitate, performanţă cognitivă, descoperire, strategii algoritmice, proces psihologic, gîndire, memorie, activitate mintală, invenţie, situaţie-problemă |
||||||
|