Configuraţia valorilor morale în contextul incluziunii educaţionale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
460 0
SM ISO690:2012
CARA, Angela. Configuraţia valorilor morale în contextul incluziunii educaţionale. In: Valorile moral-spirituale ale educaţiei. : In memoriam Mihail Terentii, 3-4 aprilie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, pp. 200-202. ISBN 978-9975-48-069-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorile moral-spirituale ale educaţiei. 2015
Simpozionul "Valorile moral-spirituale ale educaţiei:"
Chişinău, Moldova, 3-4 aprilie 2015

Configuraţia valorilor morale în contextul incluziunii educaţionale


Pag. 200-202

Cara Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2019


Rezumat

The article is dedicated to the teacher's moral values of inclusion: tolerance, responsibility, appreciation, support, understanding, responsibility, cooperation.

The article is dedicated to the teacher's moral values of inclusion: tolerance, responsibility, appreciation, support, understanding, responsibility, cooperation.