Particularităţi ale gestionării emoţiilor negative la cadrele didactice din învăţământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
543 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-28 13:20
SM ISO690:2012
CERLAT, Raisa. Particularităţi ale gestionării emoţiilor negative la cadrele didactice din învăţământul primar. In: Valorile moral-spirituale ale educaţiei. : In memoriam Mihail Terentii, 3-4 aprilie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, pp. 61-64. ISBN 978-9975-48-069-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorile moral-spirituale ale educaţiei. 2015
Simpozionul "Valorile moral-spirituale ale educaţiei:"
Chişinău, Moldova, 3-4 aprilie 2015

Particularităţi ale gestionării emoţiilor negative la cadrele didactice din învăţământul primar


Pag. 61-64

Cerlat Raisa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2019


Rezumat

La gestion des émotions est la capacité à agir sur ses propres émotions. C'est un processus psychologique complexe qui recouvre à la fois la capacité à déclencher, inhiber, maintenir ou moduler ses propres affects au sens large, ce qui inclut: les sentiments subjectifs liés aux émotions; certains processus cognitifs; certains processus physiologiques et certains comportements.

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Particularităţi ale gestionării emoţiilor negative la cadrele didactice din &icirc;nvăţăm&acirc;ntul primar">
<meta name="citation_author" content="Cerlat Raisa">
<meta name="citation_publication_date" content="2015">
<meta name="citation_collection_title" content="Valorile moral-spirituale ale educaţiei. ">
<meta name="citation_firstpage" content="61">
<meta name="citation_lastpage" content="64">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/61-64_16.pdf">