Particularităţi ale gestionării emoţiilor negative la cadrele didactice din învăţământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
541 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-28 13:20
SM ISO690:2012
CERLAT, Raisa. Particularităţi ale gestionării emoţiilor negative la cadrele didactice din învăţământul primar. In: Valorile moral-spirituale ale educaţiei. : In memoriam Mihail Terentii, 3-4 aprilie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, pp. 61-64. ISBN 978-9975-48-069-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorile moral-spirituale ale educaţiei. 2015
Simpozionul "Valorile moral-spirituale ale educaţiei:"
Chişinău, Moldova, 3-4 aprilie 2015

Particularităţi ale gestionării emoţiilor negative la cadrele didactice din învăţământul primar


Pag. 61-64

Cerlat Raisa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2019


Rezumat

La gestion des émotions est la capacité à agir sur ses propres émotions. C'est un processus psychologique complexe qui recouvre à la fois la capacité à déclencher, inhiber, maintenir ou moduler ses propres affects au sens large, ce qui inclut: les sentiments subjectifs liés aux émotions; certains processus cognitifs; certains processus physiologiques et certains comportements.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Cerlat, R.</dc:creator>
<dc:date>2015</dc:date>
<dc:description xml:lang='fr'><p>La gestion des &eacute;motions est la capacit&eacute; &agrave; agir sur ses propres &eacute;motions. C&#39;est un processus psychologique complexe qui recouvre &agrave; la fois la capacit&eacute; &agrave; d&eacute;clencher, inhiber, maintenir ou moduler ses propres affects au sens large, ce qui inclut: les sentiments subjectifs li&eacute;s aux &eacute;motions; certains processus cognitifs; certains processus physiologiques et certains comportements.</p></dc:description>
<dc:source>Valorile moral-spirituale ale educaţiei.  () 61-64</dc:source>
<dc:title>Particularităţi ale gestionării emoţiilor negative la cadrele didactice din &icirc;nvăţăm&acirc;ntul primar</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>