Valorile educaţionale ale cadrului didactic în postmodernitate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
523 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 21:06
SM ISO690:2012
AFANAS, Aliona, VRÂNCEANU, Vasile. Valorile educaţionale ale cadrului didactic în postmodernitate. In: Valorile moral-spirituale ale educaţiei. : In memoriam Mihail Terentii, 3-4 aprilie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, pp. 44-47. ISBN 978-9975-48-069-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorile moral-spirituale ale educaţiei. 2015
Simpozionul "Valorile moral-spirituale ale educaţiei:"
Chişinău, Moldova, 3-4 aprilie 2015

Valorile educaţionale ale cadrului didactic în postmodernitate


Pag. 44-47

Afanas Aliona1, Vrânceanu Vasile2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Colegiul Politehnic din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2019


Rezumat

L’article présente la vision des professeurs en ce qui concerne le système des valeurs et leur perception dans le système éducatif. La postmodernité fournit la capacité d’exploiter le système des valeurs dans les conditions actuelles de la société. Ce qu'il est important de souligner c'est que l’article récapitule les types des valeurs, notamment les valeurs morales, qui peuvent être formées dans toutes les matières scolaires.