Dirigenţia: Unele aspecte praxiologice cu privire la optimizarea activităţii şi perfecţionării competenţelor dirigintelui
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
936 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 22:40
SM ISO690:2012
CALARAŞ, Carolina. Dirigenţia: Unele aspecte praxiologice cu privire la optimizarea activităţii şi perfecţionării competenţelor dirigintelui . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 9(29), pp. 156-162. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(29) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Dirigenţia: Unele aspecte praxiologice cu privire la optimizarea activităţii şi perfecţionării competenţelor dirigintelui

Pag. 156-162

Calaraş Carolina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

This article presents a theoretical and applicative study in which are approached the teacher’s personality, his functions and content of his work in the context of the optimization of initial and continuing forming. It has reflected the original structure of teacher’s personality components and pedagogical synthetic Algorithm of pupil class management.