Evaluarea progresului şcolar prin proiectarea unor instrumente eficiente de evaluare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
739 56
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-15 16:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.26 (152)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
TODERIȚA, Valentina. Evaluarea progresului şcolar prin proiectarea unor instrumente eficiente de evaluare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 1(107), pp. 42-46. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(107) / 2018 / ISSN 1810-6455

Evaluarea progresului şcolar prin proiectarea unor instrumente eficiente de evaluare

Assessing School Progress by Designing of Efficient Assessment Instruments

CZU: 371.26

Pag. 42-46

Toderița Valentina
 
Centrul de Excelenţă în Horticultură și Tehnologii Agricole din Țaul
 
 
Disponibil în IBN: 5 octombrie 2019


Rezumat

Articolul cuprinde o analiză a performanţei şcolii şi a instrumentelor de evaluare utilizate. Se elucidează calităţile şi designul testului de evaluare. Este prezentat un model pentru elaborarea matricei de specificaţii, nivelurile cognitive fiind corelate cu tipurile de elemente.

The article evaluates the performance of the school and the evaluation tools used. Emphasis is placed on the qualities and design of the assessment test. There are presented a model for designing the matrix of specifications with correlation between cognitive levels and element types.

Cuvinte-cheie
test de evaluare, designul testului, matricea de specificaţii, competenţă,

evaluation test, design of tests, specification matrix, competence