Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
736 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-14 22:03 |
SM ISO690:2012 ДАРИЙ, Л.. Некоторые аспекты академической успеваемости студентов
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 9(29), pp. 44-49. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(29) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 44-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă este cercetată influenţa factorilor pedagogici şi sociopsihologici asupra reuşitei academice. Aplicarea
chestionarului, ce include enumerarea celor mai importanţi factori, a evidenţiat priorităţile acestora. Rezultatele
chestionării au fost prelucrate utilizând metoda ratingului. Un interes aparte îl reprezintă ierarhizarea acestor factori de
către studenţii cu reuşită academică diversă. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Darii, L.</dc:creator> <dc:date>2009-11-03</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>În articolul de faţă este cercetată influenţa factorilor pedagogici şi sociopsihologici asupra reuşitei academice. Aplicarea chestionarului, ce include enumerarea celor mai importanţi factori, a evidenţiat priorităţile acestora. Rezultatele chestionării au fost prelucrate utilizând metoda ratingului. Un interes aparte îl reprezintă ierarhizarea acestor factori de către studenţii cu reuşită academică diversă.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>The article «Some aspects of students’ academic progress» is devoted to the research of the most important pedagogical and socio-psychological factors that influence the academic progress, according to the students’ point of view. Their priorities were identified with the help of a survey that included the factors on the first and on the second level. The results received from the survey were analyzed with the help of the “Ranging method”. A special interest is raised by the comparative analysis of the results among students with different levels of academic progress.</dc:description> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) 29 (9) 44-49</dc:source> <dc:title>Некоторые аспекты академической успеваемости студентов </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>