Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
733 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-14 22:03 |
SM ISO690:2012 ДАРИЙ, Л.. Некоторые аспекты академической успеваемости студентов
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 9(29), pp. 44-49. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(29) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 44-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă este cercetată influenţa factorilor pedagogici şi sociopsihologici asupra reuşitei academice. Aplicarea
chestionarului, ce include enumerarea celor mai importanţi factori, a evidenţiat priorităţile acestora. Rezultatele
chestionării au fost prelucrate utilizând metoda ratingului. Un interes aparte îl reprezintă ierarhizarea acestor factori de
către studenţii cu reuşită academică diversă. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Darii, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ru'>Некоторые аспекты академической успеваемости студентов </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2009</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier> <dates> <date dateType='Issued'>2009-11-03</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În articolul de faţă este cercetată influenţa factorilor pedagogici şi sociopsihologici asupra reuşitei academice. Aplicarea chestionarului, ce include enumerarea celor mai importanţi factori, a evidenţiat priorităţile acestora. Rezultatele chestionării au fost prelucrate utilizând metoda ratingului. Un interes aparte îl reprezintă ierarhizarea acestor factori de către studenţii cu reuşită academică diversă.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The article «Some aspects of students’ academic progress» is devoted to the research of the most important pedagogical and socio-psychological factors that influence the academic progress, according to the students’ point of view. Their priorities were identified with the help of a survey that included the factors on the first and on the second level. The results received from the survey were analyzed with the help of the “Ranging method”. A special interest is raised by the comparative analysis of the results among students with different levels of academic progress.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>