Production et consommation locale des produits agroalimentaires face a la mondialisation
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1488 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-18 15:04
SM ISO690:2012
BUZDUGAN, Adriana. Production et consommation locale des produits agroalimentaires face a la mondialisation. In: Economie. : Lucrări ştiinţifice, 1-2 iunie 2010, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 78-81. ISBN 978-9975-64-194-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie. 2011
Seminarul "Economia sectorului agroalimentar – realizări şi perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 iunie 2010

Production et consommation locale des produits agroalimentaires face a la mondialisation


Pag. 78-81

Buzdugan Adriana
 
Université Libre Internationale de Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 octombrie 2019


Rezumat

Titlul articolului este «Producerea si consumul local de produse agroalimentare in etapa globalizarii», autor Buzdugan Adriana lector, doctorand ULIM. Continutul acestui articol este axat pe studiul impactului glabalizarii asupra politicii de produs si comportamentul consumatorilor de produse agroalimentare. Articolul este divizat in introducere, metode si tehnici utilizate, rezultate si discutii, concluzii si bibliogarfie. Deoarece mediul macroeconomic este in permanenta supus unor perturbari mai mult sau mai putin inportante care influenteaza enorm asupra performantelor intreprinderilor. Din punct de vedere a economiei nici o tara nu poate trai intr-un vas inchis, si deciziile luate de o tara au deseori repercursiuni asupra celor vecine. Pentru a atinge scopul principal al acestui articol autorul a utilizat careva metode stiintifice care au ajutat la descrierea cimpului de investigatie. Industria agoalimentara contemporana reflecta ansamblul de aspecte noi si tendinte. Astazi, primele o suta de intreprinderi din lume din industria agroalimentara reprezinta o patrime din volumul total de produse fabricate in acest sector. Circa patrucezi dine le sunt europene, aproximativ acelasi numar in Statele Unite si celelalte douazeci sunt de origine Japoneza. Ca concluzii au fost elaborate unele propuneri pentru producatorii de produse agroalimentare cum ar fi atragerea atentiei nu numai asupra aspectului exterior al ambalajului produselor ci si asupra cantitatii ambalate pentru a putea pastra un echilibru pentru oferta si cererea locala, de a constitui o asociatie bazata pe careva principii de producere, cum ar fi diversificarea gamei, identificarea publicului larg, sa nu neglijeze aspectul marketingului deoarece informatia este un efect de randament fata de publicitatea mediatizata.

Cuvinte-cheie
-