Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
708 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 22:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:78 (34) |
Probleme generale de didactică și metodică (1215) |
Muzică (1810) |
SM ISO690:2012 CIUTAC, Diana. Interdisciplinaritatea în educaţia muzical-corală a elevilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 3(109), pp. 16-20. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(109) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:78 | ||||||
Pag. 16-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interdisciplinaritatea este un fenomen şi un principiu universal al existenţei şi cunoaşterii. Valorificarea ei în procesul instructiv-educativ se soldează cu efecte educaţionale nebănuite, inaccesibile în cazul abordării unidisciplinare a obiectelor cunoaşterii. Studiul le oferă cadrelor didactice, în special dirijorilor corurilor de copii, concepte, principii şi metodologii de valorificare a interdisciplinarităţii, în general, şi a interdisciplinarităţii în educaţia muzical-corală a elevilor, în particular. |
||||||
Cuvinte-cheie multidisciplinaritate, pluridisciplinaritate, interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, cânt vocal-coral, ansamblu coral, educaţie muzicală, multidisciplinarity, pluridisciplinarity, interdisciplinarity, transdisciplinarity, vocal choral singing, choir, music education |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ciutac, D.</dc:creator> <dc:date>2018-06-30</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Interdisciplinaritatea este un fenomen şi un principiu universal al existenţei şi cunoaşterii. Valorificarea ei în procesul instructiv-educativ se soldează cu efecte educaţionale nebănuite, inaccesibile în cazul abordării unidisciplinare a obiectelor cunoaşterii. Studiul le oferă cadrelor didactice, în special dirijorilor corurilor de copii, concepte, principii şi metodologii de valorificare a interdisciplinarităţii, în general, şi a interdisciplinarităţii în educaţia muzical-corală a elevilor, în particular.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Interdisciplinarity is a phenomenon and a universal principle of existence and knowledge. Exploring interdisciplinarity in education has the capacity of yielding surprising results, which would have been unachievable under the normal unidisciplinary approach towards school subjects. Our study offers educators, especially conductors of children’s choirs, the appropriate concepts, principles, and methodologies that help explore interdisciplinarity in general and interdisciplinarity in choral music education in school in particular.</p></dc:description> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 109 (3) 16-20</dc:source> <dc:subject>multidisciplinaritate</dc:subject> <dc:subject>pluridisciplinaritate</dc:subject> <dc:subject>interdisciplinaritate</dc:subject> <dc:subject>transdisciplinaritate</dc:subject> <dc:subject>cânt vocal-coral</dc:subject> <dc:subject>ansamblu coral</dc:subject> <dc:subject>educaţie muzicală</dc:subject> <dc:subject>multidisciplinarity</dc:subject> <dc:subject>pluridisciplinarity</dc:subject> <dc:subject>interdisciplinarity</dc:subject> <dc:subject>transdisciplinarity</dc:subject> <dc:subject>vocal choral singing</dc:subject> <dc:subject>choir</dc:subject> <dc:subject>music education</dc:subject> <dc:title>Interdisciplinaritatea în educaţia muzical-corală a elevilor</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>