Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
816 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 00:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.95/.96+371.134 (2) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (197) |
Tipuri de management (316) |
SM ISO690:2012 NEGURĂ, Ion, POPESCU, Maria. Persistenţa motivaţională la cadrele didactice şi factorii ei de influenţă. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 3(109), pp. 2-7. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(109) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005.95/.96+371.134 | ||||||
Pag. 2-7 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este expus studiul experimental privind persistenţa motivaţională la cadrele didactice, realizat pe un eşantion de 300 de subiecţi. Analiza datelor obţinute arată că majoritatea cadrelor didactice care au participat la experiment atestă un nivel înalt şi moderat de persistenţă motivaţională, cu tendinţe spre foarte înalt la cadrele didactice din instituţiile de învăţământ private. Explicaţia acestui fapt constă în remunerarea mai generoasă, în condiţiile de muncă mai bune şi în gama de resurse logistice şi didactice mai bogată şi diversificată de care beneficiază cadrele didactice din şcolile private în raport cu colegii lor din cele de stat. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, persistenţă motivaţională, cadru didactic, instituţii private, instituții de stat, motivation, motivational persistence, school teacher, private institutions, State institutions |
||||||
|