Aspecte metodologice de dezvoltare a competențelor sociale la lecțiile de Dezvoltare personală în clasele primare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
953 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 23:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.091 (37)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Aspecte metodologice de dezvoltare a competențelor sociale la lecțiile de Dezvoltare personală în clasele primare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 2(42), pp. 70-78. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(42) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Aspecte metodologice de dezvoltare a competențelor sociale la lecțiile de Dezvoltare personală în clasele primare

Methodological aspects of development of social competences in lessons of Personal development in the primary classes

CZU: 373.3.091

Pag. 70-78

Saranciuc-Gordea Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 septembrie 2019


Rezumat

Articolul dat elucidează aspectele teoretice, normative și metodologice de dezvoltare a competențelor sociale – competențe transversale/transdisciplinare la lecțiile de Dezvoltare personală în clasele primare (cl. I).

normative and methodological aspects of the development of social skills – transversal/transdisciplinary skills, in the lesson Personal development in primary school (class I).

Cuvinte-cheie
socializarea personalității, competenţe sociale, competențecheie/ transversale /transdisciplinare, educație socială, abilități sociale,

socialization of personality, social skills, key skills/transversal/transdisciplinary, social education