Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
953 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 23:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091 (37) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Aspecte metodologice de dezvoltare a competențelor sociale la lecțiile de Dezvoltare personală în clasele primare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 2(42), pp. 70-78. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(42) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.091 | ||||||
Pag. 70-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat elucidează aspectele teoretice, normative și metodologice de dezvoltare a competențelor sociale – competențe transversale/transdisciplinare la lecțiile de Dezvoltare personală în clasele primare (cl. I). |
||||||
Cuvinte-cheie socializarea personalității, competenţe sociale, competențecheie/ transversale /transdisciplinare, educație socială, abilități sociale, socialization of personality, social skills, key skills/transversal/transdisciplinary, social education |
||||||
|