Articolul precedent |
Articolul urmator |
563 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-29 17:53 |
SM ISO690:2012 VÎRLAN, Maria, FRUNZE, Olesea. Educaţia copilului cu cecitate – actiune de modificare a comportamentului. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 514-518. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 514-518 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article is presented the data of the finding experiment, more precisely, the results obtained after applying the psycho pedagogical models of school preparation for blind children. The preschoolers that where included in the educational correction program have obtained significantly better results than children from the control group. The didactic work should be adapted to the specific development of the blind children and these models can be used as premises for developing training programs for blind preschoolers. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|