Comunicarea şi limbajul elevilor – componente ale educaţiei lingvistice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
542 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-18 15:30
SM ISO690:2012
SURUCEANU, Maria. Comunicarea şi limbajul elevilor – componente ale educaţiei lingvistice. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 334-338. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Comunicarea şi limbajul elevilor – componente ale educaţiei lingvistice


Pag. 334-338

Suruceanu Maria
 
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

The main condition of a Romanian speaking is the fairness, the beauty, the plasticity of oral expression. This objective is focused in series of educational objectives at school discipline as one that ensure the communications. The approach of students language development in the context of functions becomes a fundamental objective in view of forming the cult speaker because language functions ensure the development of a possible functional strategies appropriate to the purpose of school discipline.

Cuvinte-cheie
-