Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-18 15:30 |
![]() SURUCEANU, Maria. Comunicarea şi limbajul elevilor – componente ale educaţiei lingvistice. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 334-338. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 334-338 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The main condition of a Romanian speaking is the fairness, the beauty, the plasticity of oral expression. This objective is focused in series of educational objectives at school discipline as one that ensure the communications. The approach of students language development in the context of functions becomes a fundamental objective in view of forming the cult speaker because language functions ensure the development of a possible functional strategies appropriate to the purpose of school discipline. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|