Из опыта ознакомления учащихся профессионального образования на занятиях математики понятием транспортной задачи
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
557 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-25 10:11
SM ISO690:2012
ХАРИТОН, Андрей, ГУЦУ, Ион, КАЛМУЦКИЙ, Лаврентий. Из опыта ознакомления учащихся профессионального образования на занятиях математики понятием транспортной задачи. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani : Probleme actuale ale didacticii ștințelor, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 3, pp. 266-270. ISBN 978-9975-76-161-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani
Vol. 3, 2015
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani"
Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015

Из опыта ознакомления учащихся профессионального образования на занятиях математики понятием транспортной задачи


Pag. 266-270

Харитон Андрей, Гуцу Ион, Калмуцкий Лаврентий
 
Тираспольский государственный университет
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2019


Rezumat

The formation of motivation to study, literally, can be qualified as one of the central problems of the modern primary school. Its actuality is claimed by the quality imperatives solicited by the contemporary primary education, by the intensive and productive changes of big amplitude of the educational activity. The formation of positive motivation of studying the maths is one of the most important prerequisites that directs the behavior of the small student in his activity of studying, it transforms studying into an interesting, attractive, creative activity, qualitative different through structure, methods and results.

Formarea motivației de învățare, fără exagerare, poate fi numită una din problemele centrale ale școlii primare moderne. Actualitatea ei este revendicată de imperativele de calitate solicitate de învăţământul primar contemporan, de schimbările de mare amploare, intensive şi productive ale activității educaționale. Formarea motivaţiei pozitive a studierii matematicii este una dintre cele mai importante prerechizite care direcţionează comportamentul elevului mic în activitatea de învăţare, face ca învăţarea să se transforme într-o activitate interesantă, atractivă, creativă, calitativ diferită atât prin structură şi metode, cât şi prin rezultate de învăţare.