Perspective actionnelle dans l’apprentissage de la litterature en classe de langue
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
655 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-27 15:04
SM ISO690:2012
CIORBA-LAȘCU, Tatiana. Perspective actionnelle dans l’apprentissage de la litterature en classe de langue. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani : Probleme actuale ale didacticii ștințelor, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 3, pp. 40-46. ISBN 978-9975-76-161-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani
Vol. 3, 2015
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani"
Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015

Perspective actionnelle dans l’apprentissage de la litterature en classe de langue


Pag. 40-46

Ciorba-Lașcu Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2019


Rezumat

Articolul prezintă o abordare de învăţare a literaturii axată pe acţiune. Pespectiva acţională implică o schimbare a rolului elevului în procesul de predare-învăţare: elevul nu se mai limitează la memorizarea informaţiei sau învăţarea vocabularului propriu limbajului de specialitate, rolul acestuia nu se reduce nici măcar la stăpînirea unor competenţe de comunicare lingvistică. Abordarea acţională il transformă pe elev în actor social care actionează împreună cu colegii săi pentru a soluţiona o problemă concretă în societate prin intermediul textului literar.

Cuvinte-cheie
approche, pré-requis, perspective actionnelle, projet, démarche, adaptabilité, autonomie