Repere epistemologice din perspectiva relaţiilor de continuitate în activitatea instituţiei preşcolare şi şcoala primară
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
882 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-11 19:10
SM ISO690:2012
PASCARI, Valentina. Repere epistemologice din perspectiva relaţiilor de continuitate în activitatea instituţiei preşcolare şi şcoala primară . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 5, pp. 69-72. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Repere epistemologice din perspectiva relaţiilor de continuitate în activitatea instituţiei preşcolare şi şcoala primară

Pag. 69-72

Pascari Valentina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Dans l´article on examine quelques repères théoriques de la continuité par la perspective de l´éducation préscolaire et primaire. On y met en relief les particularités du procès de la continuité entre l´institution préscolaire et l´école primaire. Par suite à cette étude, on repère l´essence pédagogique de la relation de continuité entre préscolarité et enseignement primaire: significations, conditions, caractéristiques.