Articolul precedent |
Articolul urmator |
603 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-26 16:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.48(478) (62) |
Turism (536) |
SM ISO690:2012 ОНОФРЕЙ, Александру, ЧАЙКОВСКИЙ, Александр. Развитие стратегического менеджмента на туристских предприятиях в Республике Молдова. In: Ştiinţă, educaţie, cultură, 10 februarie 2017, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2017, Vol.2, pp. 97-99. ISBN 978-9975-83-040-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 10 februarie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.48(478) | ||||||
Pag. 97-99 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The development of strategic management in the field of tourism as a tool to address the priorities of industry development. |
||||||
Cuvinte-cheie strategy, strategic management, tourism industry, tourism product, tourism |
||||||
|