Stabilitatea comportamentală a copiilor cu dizabilităţi mintale ușoare, implicaţi în diferite modele educaţionale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
795 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 09:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.4:316.62-053.2 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
Psihologie socială (983)
SM ISO690:2012
BUCUN, Nicolae, CHIPERI, Nadejda. Stabilitatea comportamentală a copiilor cu dizabilităţi mintale ușoare, implicaţi în diferite modele educaţionale. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 3(59), pp. 23-32. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470

Stabilitatea comportamentală a copiilor cu dizabilităţi mintale ușoare, implicaţi în diferite modele educaţionale

Behavioral stability of children with middle mind disabilities, implied in different educational models

CZU: 376.4:316.62-053.2

Pag. 23-32

Bucun Nicolae1, Chiperi Nadejda2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2019


Rezumat

În această lucrare sunt prezentate particularităţile psihologice ale copiilor cu dizabilităţi mintale ușoare (DMU), implicaţi în diferite modele educaţionale, fiind demonstrate, totodată, efectele pozitive ale incluziunii şcolare.

In this paper are established the social and psychological influences of children institutionalization on with special needs. Widely considers the relationship between children’s needs and possible changes of personality.

Cuvinte-cheie
dizabilitate mintală, model educaţional, particularităţi psihologice, incluziune şcolară, dezvoltare cognitivă, dezvoltare socioafectivă şi sociorelaţională.,

mental disability, educational model, psychological peculiarities, school inclusion, cognitive development, socio-emotional and socio-relational development.