Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
795 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 09:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4:316.62-053.2 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
Psihologie socială (983) |
SM ISO690:2012 BUCUN, Nicolae, CHIPERI, Nadejda. Stabilitatea comportamentală a copiilor cu dizabilităţi mintale ușoare, implicaţi în diferite modele educaţionale. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 3(59), pp. 23-32. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.4:316.62-053.2 | ||||||
Pag. 23-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În această lucrare sunt prezentate particularităţile psihologice ale copiilor cu dizabilităţi mintale ușoare (DMU), implicaţi în diferite modele educaţionale, fiind demonstrate, totodată, efectele pozitive ale incluziunii şcolare. |
||||||
Cuvinte-cheie dizabilitate mintală, model educaţional, particularităţi psihologice, incluziune şcolară, dezvoltare cognitivă, dezvoltare socioafectivă şi sociorelaţională., mental disability, educational model, psychological peculiarities, school inclusion, cognitive development, socio-emotional and socio-relational development. |
||||||
|