Impactul proiectului de cercetare pedagogică asupra calităţii procesului educaţional în instituţiile de învăţământ general
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
970 35
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-04 13:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.132 (64)
Educație (14269)
SM ISO690:2012
POGOLŞA, Lilia, MORARI, Natalia. Impactul proiectului de cercetare pedagogică asupra calităţii procesului educaţional în instituţiile de învăţământ general. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 3(59), pp. 3-6. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470

Impactul proiectului de cercetare pedagogică asupra calităţii procesului educaţional în instituţiile de învăţământ general

Impact of the research activity over the educational process quality  in the institutions of general education

CZU: 371.132

Pag. 3-6

Pogolşa Lilia1, Morari Natalia2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Liceul Teoretic „Andrei Straistă”, or. Anenii Noi
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2019


Rezumat

Competenţele profesionale ale cadrelor didactice sunt dezvoltate prin cercetarea activă realizată de către profesorul reflexiv, încadrată în activităţile de formare continuă la nivel de instituţie de învăţământ general. Implementarea Proiectului instituţional de cercetare pedagogică, ca instrument eficient în procesul de formare continuă, oferă oportunitatea de a realiza un management eficace și posibilitatea de colaborare între toţi factorii educaţionali.

Teachers professional skills development through active research, theoretical and practical foundation of management exploration along the continuing teachers training in general education institutions by means of an Institutional Project of Pedagogical Research. Implementation of the Project as an efficient tool in the Continuing Training Process of teachers in general education institutions offers the opportunity to have an efficient management and connection with all of educational subjects.

Cuvinte-cheie
competenţe profesionale, profesor reflexiv, Proiect instituţional de cercetare pedagogică., formare continuă, cercetare,

professional skills, continuing teachers training, reflexive teacher, research, Institutional Project of Pedagogical Research