Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
970 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-04 13:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132 (64) |
Educație (14269) |
SM ISO690:2012 POGOLŞA, Lilia, MORARI, Natalia. Impactul proiectului de cercetare pedagogică asupra calităţii procesului educaţional în instituţiile de învăţământ general. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 3(59), pp. 3-6. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.132 | ||||||
Pag. 3-6 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competenţele profesionale ale cadrelor didactice sunt dezvoltate prin cercetarea activă realizată de către profesorul reflexiv, încadrată în activităţile de formare continuă la nivel de instituţie de învăţământ general. Implementarea Proiectului instituţional de cercetare pedagogică, ca instrument eficient în procesul de formare continuă, oferă oportunitatea de a realiza un management eficace și posibilitatea de colaborare între toţi factorii educaţionali. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţe profesionale, profesor reflexiv, Proiect instituţional de cercetare pedagogică., formare continuă, cercetare, professional skills, continuing teachers training, reflexive teacher, research, Institutional Project of Pedagogical Research |
||||||
|