Pragmatica comunicării didactice vs. Tipurile de limbaj
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
647 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-03 11:54
SM ISO690:2012
SURUCEANU, Maria. Pragmatica comunicării didactice vs. Tipurile de limbaj. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 298-303. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Pragmatica comunicării didactice vs. Tipurile de limbaj


Pag. 298-303

Suruceanu Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2018


Rezumat

Pedagogical science, represented by pragmatical communication by educational relationship with positive effect, by educational action with effect etc., has yet to respond implicitly or explicitly. We can only wonder what is the language itself, and every kind of language addressed by the very phenomenon designated – through language teaching pedagogy, language education and language education by the student by the student himself.