Articolul precedent |
Articolul urmator |
743 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 13:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:78 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Muzică (1809) |
SM ISO690:2012 STAMATI, Maria, STAMATI, Elena. O perspectivă în educaţia muzicală a copilului de vârstă preşcolară. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 1, 24-25 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Ediția 1, pp. 302-303. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane Ediția 1, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane" 1, Chișinău, Moldova, 24-25 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:78 | ||||||
Pag. 302-303 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt dezvăluite două niveluri de desfăşurare cu succes a activităţii muzicale cu copiii de vârsta preşcolară. Primul nivel vizează dobândurea abilităţilor reproductiv-interpretative – noţiuni, judecăţi, calităţi reproductive. Al doilea nivel presupune exprimarea emoţiilor, trăirilor, satisfacţiei, capacitatea de a asculta şi audia muzica. Aceasta va ajuta copilul să fie select în arta muzicală. |
||||||
|