O perspectivă în educaţia muzicală a copilului de vârstă preşcolară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
743 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 13:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:78 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Muzică (1809)
SM ISO690:2012
STAMATI, Maria, STAMATI, Elena. O perspectivă în educaţia muzicală a copilului de vârstă preşcolară. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 1, 24-25 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Ediția 1, pp. 302-303.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane
Ediția 1, 2017
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane"
1, Chișinău, Moldova, 24-25 noiembrie 2017

O perspectivă în educaţia muzicală a copilului de vârstă preşcolară

CZU: 373.2:78

Pag. 302-303

Stamati Maria, Stamati Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2018


Rezumat

În articol sunt dezvăluite două niveluri de desfăşurare cu succes a activităţii muzicale cu copiii de vârsta preşcolară. Primul nivel vizează dobândurea abilităţilor reproductiv-interpretative – noţiuni, judecăţi, calităţi reproductive. Al doilea nivel presupune exprimarea emoţiilor, trăirilor, satisfacţiei, capacitatea de a asculta şi audia muzica. Aceasta va ajuta copilul să fie select în arta muzicală.

In this article are revealed two levels of the successful work of the musical activities with the preschool children. The first level is about the developing of the reproductive and interpretative abilities – notions, judgements, reproductive qualities. The second level includes the utterance of the emotions, feelings, experience, the capacity of hearing and listening to music. These help the child to be select in the music art.