Articolul precedent |
Articolul urmator |
782 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 13:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:78 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2095) |
Muzică (1814) |
SM ISO690:2012 STAMATI, Maria, STAMATI, Elena. O perspectivă în educaţia muzicală a copilului de vârstă preşcolară. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 1, 24-25 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Ediția 1, pp. 302-303. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane Ediția 1, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane" 1, Chișinău, Moldova, 24-25 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:78 | ||||||
Pag. 302-303 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt dezvăluite două niveluri de desfăşurare cu succes a activităţii muzicale cu copiii de vârsta preşcolară. Primul nivel vizează dobândurea abilităţilor reproductiv-interpretative – noţiuni, judecăţi, calităţi reproductive. Al doilea nivel presupune exprimarea emoţiilor, trăirilor, satisfacţiei, capacitatea de a asculta şi audia muzica. Aceasta va ajuta copilul să fie select în arta muzicală. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Stamati, M.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Stamati, E.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>O perspectivă în educaţia muzicală a copilului de vârstă preşcolară</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.2:78</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articol sunt dezvăluite două niveluri de desfăşurare cu succes a activităţii muzicale cu copiii de vârsta preşcolară. Primul nivel vizează dobândurea abilităţilor reproductiv-interpretative – noţiuni, judecăţi, calităţi reproductive. Al doilea nivel presupune exprimarea emoţiilor, trăirilor, satisfacţiei, capacitatea de a asculta şi audia muzica. Aceasta va ajuta copilul să fie select în arta muzicală.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>In this article are revealed two levels of the successful work of the musical activities with the preschool children. The first level is about the developing of the reproductive and interpretative abilities – notions, judgements, reproductive qualities. The second level includes the utterance of the emotions, feelings, experience, the capacity of hearing and listening to music. These help the child to be select in the music art.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>