Repere etice și deontologice în educația copiilor supradotați
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
967 11
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-31 23:38
SM ISO690:2012
SACALIUC, Nina. Repere etice și deontologice în educația copiilor supradotați. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 365-369. ISBN 978-9975-132-99-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 3, 2017
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017

Repere etice și deontologice în educația copiilor supradotați


Pag. 365-369

Sacaliuc Nina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Disponibil în IBN: 23 noiembrie 2018


Rezumat

The article dealt with current issues of education of intellectually gifted children. The author gives answer to the questions: Who is gifted? What is Giftedness? The answers to these questions are given by the positions pedagogical, psychological, social, bilogical. The focus is on the nature gifted are exposed briefly early characteristics of giftedness.

Cuvinte-cheie
giftedness, gifted child,

excepţional,

wonder-child, individual capacity