Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 21:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2 (870) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2122) |
![]() CLICHICI, Veronica. Abordări conceptuale privind pregătirea și adaptarea copilului pentru școală. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 52-55. ISBN 978-9975-88-042-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2 | ||||||
Pag. 52-55 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article reflects conceptual delimitations on the preparation and adaptation of the child for school. The problem of preparing and adapting the child to school is determined by the continuity of kindergarten and school continuity. The involvement of the family-kindergarten / schoolcommunity is the basic pillar of the child's education process. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-66832</doi_batch_id> <timestamp>1718719622</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <isbn>978-9975-88-042-8</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Abordări conceptuale privind pregătirea și adaptarea copilului pentru școală</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Veronica</given_name> <surname>Clichici</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <pages> <first_page>52</first_page> <last_page>55</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>