Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
837 124 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 14:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4-053.2 (5) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 LUPUȘOR, Roxana-Monica. Integrarea copiilor cu autism în școlile de masă. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 145-148. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.4-053.2 | ||||||
Pag. 145-148 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul debutează cu prezentarea unor aspecte teoretice privind tulburarea din spectrul autismului și integrarea copiilor cu autism, continuând cu descrierea diferitelor viziuni asupra integrării în diverse țări ale lumii. Totodată, sunt prezentate și beneficiile integrării copiilor cu autism rezultate în urma unor studii psihologice |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu autism, integrare în școală, beneficiile integrării copiilor cu autism. |
||||||
|