Integrarea copiilor cu autism în școlile de masă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
837 124
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 14:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.4-053.2 (5)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
LUPUȘOR, Roxana-Monica. Integrarea copiilor cu autism în școlile de masă. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 145-148. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Integrarea copiilor cu autism în școlile de masă

Integration of children with autism in mainstream schools

CZU: 376.4-053.2

Pag. 145-148

Lupușor Roxana-Monica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 octombrie 2018


Rezumat

Articolul debutează cu prezentarea unor aspecte teoretice privind tulburarea din spectrul autismului și integrarea copiilor cu autism, continuând cu descrierea diferitelor viziuni asupra integrării în diverse țări ale lumii.  Totodată, sunt prezentate și beneficiile integrării copiilor cu autism rezultate în urma unor studii psihologice

This article begins with the presentation of the theoretical aspects of autism spectrum disorders and the integration of children with autism, then it continues to describe the different visions of integration in various countries.  At the same time there are also presented the benefits of children integration that rezult from some psychological studies.  

Cuvinte-cheie
copii cu autism, integrare în școală, beneficiile integrării copiilor cu autism.