Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1280 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-02 23:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:811 (24) |
Educație (14022) |
Limbi (3187) |
SM ISO690:2012 SPANCIOC, Natalia. Paradigma predării comparate a limbilor în perspectiva acţională. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2008, nr. 1(47), pp. 42-44. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 1(47) / 2008 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
CZU: 371.3:811 | |||||
Pag. 42-44 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Toute méthode d'enseignement des langues vivantes a comme but d'améliorer et de perfectionner le processus de leur apprentissage. L'article expose le principe de contrastivité de la perspective actionnelle stipulée dans le Cadre Européen commun de référence. Selon cette perspective l'élève est un acteur social qui doit accomplir diverses tâches dans diverses circonstances à l'intérieur d'un certain domaine d'action. |
|||||
Cuvinte-cheie predare comparată, perspectivă acţionată, comprehensiune globală, comprehensiune detaliată, reperare, producere., competenţă, comprehensiune, anticipare, conceptualizare, sistematizare |
|||||
|