Paradigma predării comparate a limbilor în perspectiva acţională
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1280 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-02 23:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:811 (24)
Educație (14022)
Limbi (3187)
SM ISO690:2012
SPANCIOC, Natalia. Paradigma predării comparate a limbilor în perspectiva acţională. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2008, nr. 1(47), pp. 42-44. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(47) / 2008 / ISSN 1810-6455

Paradigma predării comparate a limbilor în perspectiva acţională
CZU: 371.3:811

Pag. 42-44

Spancioc Natalia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

Toute méthode d'enseignement des langues vivantes a comme but d'améliorer et de perfectionner le processus de leur apprentissage. L'article expose le principe de contrastivité de la perspective actionnelle stipulée dans le Cadre Européen commun de référence. Selon cette perspective l'élève est un acteur social qui doit accomplir diverses tâches dans diverses circonstances à l'intérieur d'un certain domaine d'action.

Cuvinte-cheie
predare comparată, perspectivă acţionată, comprehensiune globală, comprehensiune detaliată, reperare, producere.,

competenţă, comprehensiune, anticipare, conceptualizare, sistematizare