Articolul precedent |
Articolul urmator |
819 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-28 18:42 |
SM ISO690:2012 DÎRUL, Lilia. L'aspect interculturel dans l'enseignement du français d'affaires. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.3, pp. 107-111. ISBN 978-9975-75-836-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic Vol.3, 2016 |
||||||
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic" Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
JEL: A 23 | ||||||
Pag. 107-111 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The intercultural approach is one of the aspects that can not be ignored in teaching a foreign language. This approach offers key understanding elements in professional life of future business people. The business foreign language in the context of subjects taught at the Academy of Economic Studies of Moldova fits very well in this context. The actual article presents an analysis of intercultural peculiarities in teaching Business French. |
||||||
Cuvinte-cheie interculturel, approche, langue, aspect, nation, culture |
||||||
|