L'aspect interculturel dans l'enseignement du français d'affaires
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
819 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-28 18:42
SM ISO690:2012
DÎRUL, Lilia. L'aspect interculturel dans l'enseignement du français d'affaires. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.3, pp. 107-111. ISBN 978-9975-75-836-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.3, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

L'aspect interculturel dans l'enseignement du français d'affaires

JEL: A 23

Pag. 107-111

Dîrul Lilia
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2018


Rezumat

The intercultural approach is one of the aspects that can not be ignored in teaching a foreign language. This approach offers key understanding elements in professional life of future business people. The business foreign language in the context of subjects taught at the Academy of Economic Studies of Moldova fits very well in this context. The actual article presents an analysis of intercultural peculiarities in teaching Business French.

Cuvinte-cheie
interculturel, approche, langue,

aspect, nation, culture