Managementul marketingului în scopul creşterii atractivităţii investiţionale a localităţilor rurale prin prisma administratiei publice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
671 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 16:15
SM ISO690:2012
BUGA, Oleg, MELNIC, Natalia. Managementul marketingului în scopul creşterii atractivităţii investiţionale a localităţilor rurale prin prisma administratiei publice. In: Teoria şi practica administrării publice, 20 mai 2016, Chișinău. Chisinau, Moldova: S.C. „Garamont-Studio” S.R.L., 2016, pp. 403-406. ISBN 978-9975-3019-6-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Teoria şi practica administrării publice 2016
Conferința "Teoria şi practica administrării publice"
Chișinău, Moldova, 20 mai 2016

Managementul marketingului în scopul creşterii atractivităţii investiţionale a localităţilor rurale prin prisma administratiei publice

Marketingmanagement in order to create investment attractiveness in rural areas through the public administration

Маркетинговый менеджмент в целях повышения инвестиционной привлекательности сельских местностей сквозь призму публичного управления


Pag. 403-406

Buga Oleg1, Melnic Natalia2
 
1 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 aprilie 2018


Rezumat

Addressing the principles of marketing countryside in terms of investment attractiveness, to achieve the objectives set by the local government of the city in the best conditions and contribute to the formation of rules to be observed by all departments of Local Public Administration as marketing techniques increase efficiency management and development rural areas.