Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1932 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 21:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.32 (26) |
Educație (14324) |
SM ISO690:2012 CRUDU, Valentin. Evaluarea calităţii lecţiei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2007, nr. 5-6(46), pp. 76-80. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(46) / 2007 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.32 | ||||||
Pag. 76-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In articol se menţionează necesitatea evaluării calităţii lecţiei, folosind instrumente corespunzătoare acestui demers şi se fac unele delimitări terminologice (calitate, metode de evaluare, modele de apreciere a lecţiei etc.).
Evaluarea lecţiei se abordează din perspectivă didactică şi managerială, prezentîndu-se 5 modele de evaluare, indicii calităţii lecţiei, proceduri qualimetrice de corectare a listei indicatorilor de evaluare şi de determinare a eficientei activităţii profesorilor.
|
||||||
Cuvinte-cheie lecţie, evaluare, calitatea lecţiei, model de evaluare a lecţiei, indicator al calităţii lecţiei, metodologia evaluării calităţii lecţiei, managementul calităţii. |
||||||
|