Evaluarea calităţii lecţiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1932 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 21:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.32 (26)
Educație (14324)
SM ISO690:2012
CRUDU, Valentin. Evaluarea calităţii lecţiei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2007, nr. 5-6(46), pp. 76-80. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(46) / 2007 / ISSN 1810-6455

Evaluarea calităţii lecţiei
CZU: 371.32

Pag. 76-80

Crudu Valentin
 
Ministerul Educaţiei şi Tineretului al R. Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2013


Rezumat

In articol se menţionează necesitatea evaluării calităţii lecţiei, folosind instrumente corespunzătoare acestui demers şi se fac unele delimitări terminologice (calitate, metode de evaluare, modele de apreciere a lecţiei etc.). Evaluarea lecţiei se abordează din perspectivă didactică şi managerială, prezentîndu-se 5 modele de evaluare, indicii calităţii lecţiei, proceduri qualimetrice de corectare a listei indicatorilor de evaluare şi de determinare a eficientei activităţii profesorilor.

Cuvinte-cheie
lecţie, evaluare, calitatea lecţiei,

model de evaluare a lecţiei, indicator al calităţii lecţiei, metodologia evaluării calităţii lecţiei, managementul calităţii.