Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
770 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2018-01-31 10:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.12 (221) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 ПАТРАШКУ, Думитру, ЗГУРЯН, Олеся. Теоретический подход к педагогической деятельности начинающих преподавателей высшего учебного заведения. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 2(36), pp. 21-38. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(36) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.12 | ||||||
Pag. 21-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se pune în discuție abordarea teoretică a activității pedagogice a profesorilor debutanți universitarei, în conformitate cu rolurile acestei activități; se analizează termenii activitate, acțiune, operație, funcții; necesitate, motiv, scop, obiectiv, condițiile activității; priceperi și deprinderi; abordarea sistemico-dinamică a activității; legitățile dezvoltării activității; structura multinivelară a funcțiilor activității pedagogice; sarcinile și structura activității pedagogice; poziția profesională a profesorilor universitari; fazele activității pedagogice ș.a. |
||||||
Cuvinte-cheie activitate, acţiune, operație, funcții, activitate pedagogică, profesor universitar debutant. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Patraşcu, D.I.</dc:creator> <dc:creator>Zgurean, O.</dc:creator> <dc:date>2017-09-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articol se pune în discuție abordarea teoretică a activității pedagogice a profesorilor debutanți universitarei, în conformitate cu rolurile acestei activități; se analizează termenii <em>activitate, </em><em>ac</em><em>ț</em><em>iune, opera</em><em>ț</em><em>ie, func</em><em>ț</em><em>ii; necesitate, motiv, scop, obiectiv, condi</em><em>ț</em><em>iile activit</em><em>ăț</em><em>ii; priceperi </em><em>ș</em><em>i </em><em>deprinderi; abordarea sistemico-</em><em>dinamic</em><em>ă</em><em> a activit</em><em>ăț</em><em>ii; legit</em><em>ăț</em><em>ile dezvolt</em><em>ă</em><em>rii activit</em><em>ăț</em><em>ii; structura multinivelar</em><em>ă</em><em> a func</em><em>ț</em><em>iilor activit</em><em>ăț</em><em>ii pedagogice; sarcinile </em><em>ș</em><em>i structura activit</em><em>ăț</em><em>ii pedagogice; pozi</em><em>ț</em><em>ia profesional</em><em>ă</em><em> a </em><em>profesorilor universitari; fazele </em><em>activit</em><em>ăț</em><em>ii pedagogice </em>ș.a. </p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article discusses the theoretical approach of the pedagogical activity of the university professors starting from the roles of this activity; ends: activity, action, operation, functions; necessity, reason, goal, objective, the conditions of the activity; skills and abilities; the systemicdynamic approach to the activity; the laws of business development; construct the multinational of the functions of pedagogical activity; tasks and structure of pedagogical activity; the professional position of university professors; the phases of pedagogical activity and so on.</p></dc:description> <dc:source>Revistă de știinţe socioumane 36 (2) 21-38</dc:source> <dc:subject>activitate</dc:subject> <dc:subject>acţiune</dc:subject> <dc:subject>operație</dc:subject> <dc:subject>funcții</dc:subject> <dc:subject>activitate pedagogică</dc:subject> <dc:subject>profesor universitar debutant.</dc:subject> <dc:title>Теоретический подход к педагогической деятельности начинающих преподавателей высшего учебного заведения</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>