Теоретический подход к педагогической деятельности начинающих преподавателей высшего учебного заведения
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
773 2
Ultima descărcare din IBN:
2018-01-31 10:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.12 (221)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
ПАТРАШКУ, Думитру, ЗГУРЯН, Олеся. Теоретический подход к педагогической деятельности начинающих преподавателей высшего учебного заведения. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 2(36), pp. 21-38. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(36) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Теоретический подход к педагогической деятельности начинающих преподавателей высшего учебного заведения

Theoretical approach to pedagogical activity of beginner teachers of a higher educational institution

CZU: 378.12

Pag. 21-38

Патрашку Думитру, Згурян Олеся
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2018


Rezumat

În articol se pune în discuție abordarea teoretică a activității pedagogice a profesorilor debutanți universitarei, în conformitate cu rolurile acestei activități; se analizează termenii activitate, acțiune, operație, funcții; necesitate, motiv, scop, obiectiv, condițiile activității; priceperi și deprinderi; abordarea sistemico-dinamică a activității; legitățile dezvoltării activității; structura multinivelară a funcțiilor activității pedagogice; sarcinile și structura activității pedagogice; poziția profesională a profesorilor universitari; fazele activității pedagogice ș.a.   

The article discusses the theoretical approach of the pedagogical activity of the university professors starting from the roles of this activity; ends: activity, action, operation, functions; necessity, reason, goal, objective, the conditions of the activity; skills and abilities; the systemicdynamic approach to the activity; the laws of business development; construct the multinational of the functions of pedagogical activity; tasks and structure of pedagogical activity; the professional position of university professors; the phases of pedagogical activity and so on.

Cuvinte-cheie
activitate, acţiune, operație, funcții, activitate pedagogică,

profesor universitar debutant.

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-57813</doi_batch_id>
<timestamp>1714215275</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
<registrant>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău</registrant>
</head>
<body>
<journal>
<journal_metadata>
<full_title>Revistă de știinţe socioumane </full_title>
<issn media_type='print'>18570119</issn>
</journal_metadata>
<journal_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2017</year>
</publication_date>
<issue>2(36)</issue>
</journal_issue>
<journal_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Теоретический подход к педагогической деятельности начинающих преподавателей высшего учебного заведения</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Dumitru</given_name>
<surname>Patraşcu</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Olesea</given_name>
<surname>Zgurean</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2017</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>21</first_page>
<last_page>38</last_page>
</pages>
</journal_article>
</journal>
</body>
</doi_batch>