Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
773 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2018-01-31 10:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.12 (221) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 ПАТРАШКУ, Думитру, ЗГУРЯН, Олеся. Теоретический подход к педагогической деятельности начинающих преподавателей высшего учебного заведения. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 2(36), pp. 21-38. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(36) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.12 | ||||||
Pag. 21-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se pune în discuție abordarea teoretică a activității pedagogice a profesorilor debutanți universitarei, în conformitate cu rolurile acestei activități; se analizează termenii activitate, acțiune, operație, funcții; necesitate, motiv, scop, obiectiv, condițiile activității; priceperi și deprinderi; abordarea sistemico-dinamică a activității; legitățile dezvoltării activității; structura multinivelară a funcțiilor activității pedagogice; sarcinile și structura activității pedagogice; poziția profesională a profesorilor universitari; fazele activității pedagogice ș.a. |
||||||
Cuvinte-cheie activitate, acţiune, operație, funcții, activitate pedagogică, profesor universitar debutant. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-57813</doi_batch_id> <timestamp>1714215275</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revistă de știinţe socioumane </full_title> <issn media_type='print'>18570119</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <issue>2(36)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Теоретический подход к педагогической деятельности начинающих преподавателей высшего учебного заведения</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Dumitru</given_name> <surname>Patraşcu</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Olesea</given_name> <surname>Zgurean</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <pages> <first_page>21</first_page> <last_page>38</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>