Articolul precedent |
Articolul urmator |
966 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-19 00:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:78 (33) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Muzică (1809) |
SM ISO690:2012 HÎNCU, Ionela. Directive în predarea ŕînvățarea disciplinei educația muzicală în gimnaziu. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 137-140. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:78 | ||||||
Pag. 137-140 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the theoretical and practical aspects of methods and techniques of specific purchase for musical education, made with the help of digital technologies used at the lessons, but also during the different musical activities. Also, it highlights the advantages of digital technologies which are stimulate all students, greatly enrich the content and form of musical activities by offering various possibilities of musical expression, being a valuable means of awareness of all elements of rhythmic, melodic and harmonic nature, greatly enhancing the spectacular side of musical activity giving a great esthetic satisfaction for students. |
||||||
|