Articolul precedent |
Articolul urmator |
1391 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-08 21:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+316.61 (14) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
Psihologie socială (1002) |
SM ISO690:2012 BATOG, Mariana. Responsabilitatea și independența în învățare:bariere și resurse psihosociale. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 31-36. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+316.61 | ||||||
Pag. 31-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Responsibility and independence are significant constituencies of the personality in the process of lifelong learning.In this article we will present some features of manifesting responsibility and independence of students, young people and teachers. |
||||||
Cuvinte-cheie responsibility, independence, Resources, barriers, lifelong learning |
||||||
|