Responsabilitatea și independența în învățare:bariere și resurse psihosociale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1078 38
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-21 17:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+316.61 (7)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3061)
Psihologie socială (737)
SM ISO690:2012
,. Responsabilitatea și independența în învățare:bariere și resurse psihosociale. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei. Vol.2, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, pp. 31-36. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2017
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2017

Responsabilitatea și independența în învățare:bariere și resurse psihosociale

CZU: 37.015.3+316.61

Pag. 31-36

 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2017


Rezumat

Responsibility and independence are significant constituencies of the personality in the process of lifelong learning.In this article we will present some features of manifesting responsibility and independence of students, young people and teachers.  

Cuvinte-cheie
responsibility, independence, Resources, barriers, lifelong learning