Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
643 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 22:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (470) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila. Umanizarea – premisă a dezvoltării educaţiei ştiinţifice integralizate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 23-26. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013 | ||||||
Pag. 23-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se analizează conceptul de umanizare prin prisma considerentelor filozofice, psihologice şi pedagogice. Aceste considerente ne orientează spre o nouă paradigmă a educaţiei ştiinţifice în învăţămîntul preuniversitar, axat pe fuziunea strînsă între cunoaşterea ştiinţifică şi cunoaşterea spirituală, aceasta făcînd posibilă redescoperirea esenţei umane şi redobîndirea valorilor spirituale. |
||||||
|