Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
692 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-09 20:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1 (1416) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576) |
SM ISO690:2012 HANDRABURA, Loretta, CHEIANU-ANDREI, Diana. Metodologia de admitere în învăţămîntul superior: opinii şi propuneri (în baza sondajelor şi dezbaterilor publice desfăşurate de Ministerul Educaţiei)
. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 1(77), pp. 42-46. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(77) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.1 | ||||||
Pag. 42-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învăţămîntul superior este un proces complex şi costisitor, care necesită ajustări permanente la realităţile socioeconomice naţionale/regionale. Pentru a răspunde acestui deziderat, Ministerul Educaţiei a lansat, în luna octombrie 2012, dezbateri publice privind metodologia de admitere în învăţămîntul superior, suplimentate pentru prima dată de cercetări sociologice. Articolul de faţă are la bază 3 sondaje de opinie realizate cu absolvenţii claselor liceale, studenţii anului I din instituţiile de învăţămînt superior şi publicul larg. Datele sondajelor sugerează necesitatea unor modificări în metodologia de admitere în învăţămîntul superior, care să asigure o selecţie mai riguroasă, bazată pe performanţe. |
||||||
Cuvinte-cheie tertiary education, higher education, surveys, higher education admission methodology, public debates |
||||||
|