Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1018 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-13 10:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036 (251) |
Educație (14621) |
SM ISO690:2012 YILDIZ, Ahmet. Problematizarea și problematologizarea ca factori ai creativității elevilor. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 60-65. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036 | ||||||
Pag. 60-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Gândirea este un proces de mare complexitate. Este firesc să fie considerată o activitate constituită fiind din secvențe de operații care duc la revelarea unor aspecte importante ale realități și a soluționării de probleme. Articolul pune în discuție aspectele didactice ale problematologiei ca factori de dezvoltare a creativității elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, problematizare, imaginaţie, inventivitate, metodă de predare, problematologie, sistemul de gândire |
||||||
|