Problematizarea și problematologizarea ca factori ai creativității elevilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1018 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-13 10:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036 (251)
Educație (14621)
SM ISO690:2012
YILDIZ, Ahmet. Problematizarea și problematologizarea ca factori ai creativității elevilor. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 60-65. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470

Problematizarea și problematologizarea ca factori ai creativității elevilor
CZU: 37.036

Pag. 60-65

Yildiz Ahmet
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 august 2017


Rezumat

Gândirea este un proces de mare complexitate. Este firesc să fie considerată o activitate constituită fiind din secvențe de operații care duc la revelarea unor aspecte importante ale realități și a soluționării de probleme. Articolul pune în discuție aspectele didactice ale problematologiei ca factori de dezvoltare a creativității elevilor.

Thinking is a process of great complexity. It is natural to consider an activity because it consists of a sequence of operations that lead to the disclosure of important aspects of reality and problem solving. The article deals with the didactic aspects of problematology as factors of developing pupils’ creativity.

Cuvinte-cheie
creativitate, problematizare, imaginaţie, inventivitate, metodă de predare,

problematologie,

sistemul de gândire