Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1026 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-13 10:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036 (251) |
Educație (14730) |
SM ISO690:2012 YILDIZ, Ahmet. Problematizarea și problematologizarea ca factori ai creativității elevilor. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 60-65. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036 | ||||||
Pag. 60-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Gândirea este un proces de mare complexitate. Este firesc să fie considerată o activitate constituită fiind din secvențe de operații care duc la revelarea unor aspecte importante ale realități și a soluționării de probleme. Articolul pune în discuție aspectele didactice ale problematologiei ca factori de dezvoltare a creativității elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, problematizare, imaginaţie, inventivitate, metodă de predare, problematologie, sistemul de gândire |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-53620</cfResPublId> <cfResPublDate>2017-06-29</cfResPublDate> <cfVol>54</cfVol> <cfIssue>2</cfIssue> <cfStartPage>60</cfStartPage> <cfISSN>1811-5470</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/53620</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Problematizarea și problematologizarea ca factori ai creativității elevilor</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>creativitate; problematizare; problematologie; imaginaţie; inventivitate; metodă de predare; sistemul de gândire</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Gândirea este un proces de mare complexitate. Este firesc să fie considerată o activitate constituită fiind din secvențe de operații care duc la revelarea unor aspecte importante ale realități și a soluționării de probleme. Articolul pune în discuție aspectele didactice ale problematologiei ca factori de dezvoltare a creativității elevilor.</cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'>Thinking is a process of great complexity. It is natural to consider an activity because it consists of a sequence of operations that lead to the disclosure of important aspects of reality and problem solving. The article deals with the didactic aspects of problematology as factors of developing pupils’ creativity. </cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2017-06-29T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2017-06-29T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-46911</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2017-06-29T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-46911</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-46911-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2017-06-29T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Yildiz</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Ahmet</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>