Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
841 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 15:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:[801.73+821.135.1(478).09] (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Studii și științe auxiliare ale filologiei (73) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087) |
SM ISO690:2012 GHICOV, Adrian. Construcţia pedagogică a lecturii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 2(78), pp. 10-14. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(78) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:[801.73+821.135.1(478).09] | ||||||
Pag. 10-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Relaţia dintre lectură şi dezvoltarea personalităţii elevului este una esenţială. Nu există lectură în sine, ci doar una care este destinată să genereze sau să accelereze ideea de dezvoltare, de schimbare, de formare a personalităţii lectorului. Este important, în acest sens, ca profesorul, autor al scenariului didactic, să identifice noduri, legături, idei şi consecinţe. Să le configureze astfel încît acestea să corespundă aşteptărilor elevului, care trebuie să participe activ la conceperea produsului educaţional pe care-l consumă şi să facă din informaţia citită un instrument de învăţare şi căutare. |
||||||
Cuvinte-cheie literacy education, reader’s personality, interpretation and significance of reading, intertextuality, the becoming of a text, educational product of reading, reception, description |
||||||
|