Jocul didactic Bătălia navală la orele de fizică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
674 20
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-11 21:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:53 (60)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Fizică (1735)
SM ISO690:2012
BOCANCEA, Viorel, MARINESCU, Grigore. Jocul didactic Bătălia navală la orele de fizică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 1(83), pp. 47-50. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(83) / 2014 / ISSN 1810-6455

Jocul didactic Bătălia navală la orele de fizică
CZU: 37.02:53

Pag. 47-50

Bocancea Viorel1, Marinescu Grigore2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic "Andrei Porcescu" s.Căinarii Vechi r.Soroca
 
 
Disponibil în IBN: 11 august 2017


Rezumat

Jocul didactic este un instrument eficient la orele de fizică. În acest articol este prezentată ideea unui joc instructiv, cu aproximativ aceleaşi reguli, dar care contribuie la atingerea unor obiective didactice. Bătălia navală, un joc de acţiune, se bucură de popularitate printre elevi. Prin intermediul acestuia se pot recapitula cunoştinţele dobîndite la o temă, o unitate de învăţare, într-un an de studii etc. Activitatea îi motivează pe elevi să soluţioneze un număr mare de sarcini într-un interval scurt de timp. Echipele trebuie să posede nu numai cunoştinţe temeinice, dar şi abilităţi de lucru în grup. Acest gen de joc didactic poate fi utilizat cu succes în cadrul activităţilor extracurriculare.

Didactic game is an efficient tool in teaching at physics classes. Battle fleet is a popular action game among students. In this article is presented an educational game with almost the same rules, but it contributes to achieving instructive goals. Through the medium of this game we can review the knowledge on a topic, unit, year of study etc. This game motivates students to solve a large number of tasks in a short time. The teams should not only prove their extensive knowledge, but also teamwork skills. This kind of didactic game can be used successfully in extra-curricular activities.

Cuvinte-cheie
Didactic game, physics, problem solving,

extra - curricular activities