Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
674 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-11 21:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:53 (60) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Fizică (1735) |
SM ISO690:2012 BOCANCEA, Viorel, MARINESCU, Grigore. Jocul didactic Bătălia navală la orele de fizică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 1(83), pp. 47-50. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(83) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:53 | ||||||
Pag. 47-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Jocul didactic este un instrument eficient la orele de fizică. În acest articol este prezentată ideea unui joc instructiv, cu aproximativ aceleaşi reguli, dar care contribuie la atingerea unor obiective didactice. Bătălia navală, un joc de acţiune, se bucură de popularitate printre elevi. Prin intermediul acestuia se pot recapitula cunoştinţele dobîndite la o temă, o unitate de învăţare, într-un an de studii etc. Activitatea îi motivează pe elevi să soluţioneze un număr mare de sarcini într-un interval scurt de timp. Echipele trebuie să posede nu numai cunoştinţe temeinice, dar şi abilităţi de lucru în grup. Acest gen de joc didactic poate fi utilizat cu succes în cadrul activităţilor extracurriculare. |
||||||
Cuvinte-cheie Didactic game, physics, problem solving, extra - curricular activities |
||||||
|