Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
708 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 09:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.034 (100) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 PÂSLARU, Vlad. Educația anticorupție: concept, terminologie, strategie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 2(90), pp. 2-9. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(90) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.034 | ||||||
Pag. 2-9 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Corupția, statuează autorul, este un fenomen peren și universal, amploarea și profunzimea sa fiind determinate de structura mentală a societății. Purtătorii și generatorii corupției sînt oamenii: prin urmare, și combaterea/diminuarea acestui flagel uman este, în mare măsură, de competența educației. Orientarea pozitivă a educației constituie principiul fundamental al educației anticorupție. Termenii cuprinși de aceste enunțuri reprezintă și aria semantică a educației anticorupție. |
||||||
Cuvinte-cheie corruption, phenomenon, education, society, anti-corruption education |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Pâslaru, V.M.</dc:creator> <dc:date>2015-04-24</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Corupția, statuează autorul, este un fenomen peren și universal, amploarea și profunzimea sa fiind determinate de structura mentală a societății. Purtătorii și generatorii corupției sînt oamenii: prin urmare, și combaterea/diminuarea acestui flagel uman este, în mare măsură, de competența educației. Orientarea pozitivă a educației constituie principiul fundamental al educației anticorupție. Termenii cuprinși de aceste enunțuri reprezintă și aria semantică a educației anticorupție. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>Corruption, as the author asserts, is an ageless and universal phenomenon, its amplitude and profundity being determined by the mental condition of the society. The corruption carriers and generators are people, therefore, the combating/decrease of this human rod is widely of education competence. The positive direction of education represents the fundamental principle of anti-corruption education. The terms included in these utterances also represent the semantic area of anti-corruption education. </dc:description> <dc:source>Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională 90 (2) 2-9</dc:source> <dc:subject>corruption</dc:subject> <dc:subject>phenomenon</dc:subject> <dc:subject>education</dc:subject> <dc:subject>society</dc:subject> <dc:subject>anti-corruption education</dc:subject> <dc:title>Educația anticorupție: concept, terminologie, strategie</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>